آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
مصاحبه مدیریت با سایت خبری ایران نیوز - خیریّه tawheed Foundation

مصاحبه مدیریت با سایت خبری ایران نیوز

مسئولیت اجتماعی که شبیه یک معجزه است

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل بنیاد خیریه توحید معتقد است: مسئولیت اجتماعی در حوزه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی وظیفه‌ای است که در قانون تجارت عنوان شده و شرکت‌ها باید در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود پاسخ‌گو باشند. راز ماندگاری هر مجموعه‌ای نیز با جدیت تلاش کردن و قدرشناسی در برابر گروه‌های هدف و در دید کلان تمام جامعه است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، با توجه به برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از حامیان فرهنگی که در ماه‌های پایانی سال 98 برگزار می‌شود و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را هدف قرار داده به سراغ مدیرعامل بنیاد خیریه توحید میرویم، بنیادی که فرهنگ احسان و نیکوکاری را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند.

تهران؛ 1364
رضا اندربای: از جبهه که برگشتم متوجه شدم در مناطق جنوبی تهران عده‌ای از افراد، نیازمند حمایت فرهنگی، مادی و معنوی هستند. همان زمان بود که نسبت به این افراد احساس مسئولیت اجتماعی کردم.
فعالیت خیریه خود را از سال 64 شروع کردم. با شش ماه حضور در جبهه 15000 تومان حقوق گرفتم و با همان پول کار را در زیرزمین مغازه پدرم آغاز کردم،  شش سال فعالیتمان مردمی و غیررسمی بود و سال 70 برای گرفتن مجوز قانونی اقدام کردم و به ثبت رسید. از سال 71-70 فعالیت رسمی‌مان با عنوان بنیاد خیریه توحید آغاز شد. هدفمان توانمندسازی خانواده‌هایی نیازمند و آسیب‌پذیر بود. تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم که از امکانات لازم برخوردار شوند.

شهر ری؛ 1398
موسس و مدیرعامل بنیاد خیریه توحید: تا دو سال پیش همه‌ی تهران را تحت پوشش خود قرار داده بودیم و در تهران و شهرستان‌ها دفتر نمایندگی داشتیم. اکنون اما به دلیل رکود و تورم این شرایط را نداریم و تنها منطقه 20 و حومه اش را تحت پوشش داریم به طوری که آخرین اقدامی که در شهرستان‌ها انجام دادیم کمک به منطقه زلزله‌زده ورزقان در آذربایجان شرقی بود.
در بنیاد خیریه توحید ما سه بخش حمایتی، فرهنگی و آموزشی داریم. در بخش حمایتی مایحتاج عمومی خانواده‌ها، در بخش فرهنگی مسائل تحصیلی و تربیتی و در بخش آموزشی مهارت آموزی و توانمندسازی در نظر گرفته شده است. اگر وضعیت دوباره بهتر شود کار را توسعه می‌دهیم زیرا این کار یک معجزه است./لیماحسنی 

  • لینک کوتاه خبر:

http://www.iranmarasemnews.ir/fa/News/8816/

The Tohid Charity Foundation intends to grant the qualified person the distribution plan for the artificial flowers and the special stitch of the memorial ceremony.

For more information, call.
02155923001

 

The Tohid Charity Foundation Conference Hall is hosted by counseling centers, NGO's, legal and natural persons, charity organizations and trade unions for holding meetings and training programs.

Phone Call for Reservation: 55923001 91-55932990